HTML

hallgatok

Örömeim és zsörtölődéseim a felsőoktatásban, az utcán és otthon.

Címkék

Utolsó kommentek

Hivatalos ügyek

2010.04.14. 18:18 ghg

Kellemesen csalódtam ma két hivatalban is. A lányomék mennek májusban Ausztriába, ezért szüksége lesz európai tb-kártyára és útlevélre vagy személyi igazolványra. Na, gondoltam, ma elintézzük. Rámegy a délután, de sebaj, legalább meglesz, csak 4-re végezzünk, mert karate vizsgája lesz.
Kezdtem az OEP regionális irodájában, felkészülve sorbanállásra, hatféle kitöltendő nyomtatványra, majd küldik 30 napon belül. Ehhez képest egyetlen hölgy volt az irodában, nem kellett várni, negyedóra alatt megcsinálta mindkét gyerek meg az én európai kártyámat, nekem új taj-kártyát adott (a régin még a lánynevem szerepelt), sőt még laminálta is nekem a papír kártyákat. Csak nekem kellett kitölteni egy igénylőlapot az új kártyához. Le voltam nyűgözve.
A másik kellemetesség a helyi okmányirodában várt ránk. Kértem előre időpontot interneten,  de csak egyet kaptam. Hamarabb odaértünk viszont egy félórával, bementünk, hátha. És minő meglepetés, rögtön elintézték mindkét gyerek igazolványkérelmét. (Lehet csak mert a szomszédunk anyukája volt olyan kedves, hogy előre vett minket? Talán nem.) Fényképezéssel együtt se igen tartott tovább negyedóránál. Itt se kellett kitölteni semmilyen nyomtatványt. Az igazolványt két hét múlva küldik. Remek.
És még a vizsga is sikerült a lánynak, jogot szerzett a narancssárga övre.

2 komment

Címkék: utca öröm

A bejegyzés trackback címe:

https://hallgatok.blog.hu/api/trackback/id/tr431921337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SajtkukacNiki 2010.04.16. 12:51:31

:-) De, azért volt ilyen gyors :-)
szomszédasszony

ghg 2010.04.17. 08:17:08

A csudába. Ez némileg csökkenti a jó érzésemet. Neki viszont hálásan köszönjük.
süti beállítások módosítása