HTML

hallgatok

Örömeim és zsörtölődéseim a felsőoktatásban, az utcán és otthon.

Címkék

Utolsó kommentek

És ön hol?

2010.03.26. 08:44 ghg

Ezt a kérdést szegezte ma az egyik rádió műsorvezetője a hallgatóknak. Előtte beszámolt róla, hogy ő egyszer a fiújával egy motoron az út mellett. Eztán tette fel a kérdést, hogy "És ön hol az ágyon kívül?" Persze nem tudom biztosan, mire vonatkozott a kérdés, én itt kapcsolódtam be. Lehet, alvásról volt szó.
Ha most azt kérdezi magában valaki, minek is hallgatok ilyen rádiót, megnyugtathatom, nem hallgatok, de boltban voltam reggel, ott szólt. Én már a slágerrádiót se bírtam, pedig az Magyarország leghallgatottabb rádiója volt állítólag. De a reggeli idióta beszélgetős/röhigcsélős műsortól kirázott a hideg. Ezek talán mág rosszabbak.
Nem hiszem, hogy kellene magyaráznom, miért bosszankodtam. Csak illusztráció: anyuka a kisfiával bevásárol reggel 8-kor. A rádiót hallva kérdezi a kisfickó: Anyu, mit csinált a néni a motoron az út szélén?

Szólj hozzá!

Címkék: utca zsörtölődés

A bejegyzés trackback címe:

https://hallgatok.blog.hu/api/trackback/id/tr501869666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása